Automate your Marketing
with Womplify




 
Yan's FotoPage

By: Yan Adilla

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Monday, 3-Apr-2006 04:59 Email | Share | | Bookmark
~Salin²... Tukar²...~

suka sangat gambar nie...
ayunye... isteri sape lah agaknye... hehehe
ok gak kan... pengantin lelaki pakai pink sekali sekala...
View all 11 photos...
Name pun Raja Sehari... kenalah tukar² pakaian... seronok juga dapat menggayakan banyak pakaian...


Friday, 31-Mar-2006 05:29 Email | Share | | Bookmark
~Saat Bahagia~

sopan je pengantin pompuan nie..
tenang je pengantin lelaki nie...
aku terima nikah nye......
View all 11 photos...
alhamdulillah... akhirnya kami disatukan... dengan sekali lafaz... kami dah pun menjadi suami isteri yang sah... 25 Dec 2005 tarikh yang paling istimewa pada kami... kami bersyukur sangat apa yang dirancang segalanya berjalan dengan lancar...


Friday, 31-Mar-2006 05:13 Email | Share | | Bookmark
~Honeymoon: Kat Gunung Raya Cable Car Langkawi ~

cantik permandangan kat belakang tu...
bestnye naik gunung raya!
sampai dah kat puncak gunung raya!
View all 14 photos...


Pulau Langkawi menjadi pilihan kami... Sebab kat Pulau ni banyak tempat nak berjalan²... memang teringin sangat nak naik puncak Gunung Raya nie... Cantik sangat permandangan kat puncak Gunung Raya... Tak semestinya kalau nak "honeymoon" kena pergi tempat yang ada privacy aje....


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net